tiistai 31. tammikuuta 2012

Best birthday, before my actual birthday, ever!

Jeeee, huomenna meen Hawaijille!!!! Wohooo, aurinkoa, snorklausta, surffausta, mahtavaaaaa!!!! Mun postauksen nimi tulee siitä että tänään lounaalla tytöt toi mulle kakun kynttilöiden kanssa (pistäisin kuvia mutku Allien puhelin ei suostu lähettämään niitä... Boo! Laitan siis myöhemmin). Ne laulo ja haha oli aika hauskaa!!! Kiitos. Sain myös Allien lahjan toisen osan. Se oli sellanen rannekoru joka on tosi suosittu täällä Texasissa. Siinä on kaikkia erillaisia koruja. Se oli ihana!!! <3


 Haha, Mikey otti viimesen palan ja söi lähinnä naamallaan. Lol

Ah, mun uus lemppari! Siinä on palat, Nana on nanalta ja Allien pala on se pienempi sydän jossa lukee "special sister". I love y'all so much! 

Tulee ihmiset siis viikon tauko bloggailusta. Älkää hermostuko, takasin tullessa on VARMASTI kuvia ja uutisia vaikka millä mitalla! :):) Hyvää kannattaa odottaa. Älkää unohtako onnitella ihanaa 18 vuotiasta torstaina. HIP HEI, 18vee, minä!

Päivä 10 - Mun lempi elokuva:

Hmm, hankalaa!! Mulla on ihan tajuttoman monia. APUA! Ei nyt tuu kyllä yhtään mieleen yhtä erityistä suosikkia. Just uusimmat mitkä oon kattonu ja mistä on tykänny on horrible bosses, what's your number, soul surfer (tosta tykkäsin älyttömästi!!!) ja disturbia.


Mukavaa viikkoa siis kaikille! Meikä ottaa viikon rusketusta (PLEASE LET ME GET TANNED!!)

1 kommentti:

  1. Täällä oli aamulla 23 astetta pakkasta ja auton sisätilanlämmitin ilahdutti. Juna, kun pääsi asemalle saakka, olikin sitten 20 minuuttia myöhässä kylmän takia - meinasi tulla odotellessa kylmä, vaikka kävelin koko ajan eestaas ja aseman ympäri ja hypin välillä. Niin että ymmärrä arvostaa Havaijia, pentu! Ja sydämelliset onnittelut synttäripäiväsi johdosta. LU.

    VastaaPoista