perjantai 27. tammikuuta 2012

Päivä 5 & 6

Päivä 5 - Käsilaukkuni sisältö:

Okei, täällä jenkeissä mulla on vähän eri meininki kun siellä Suomessa. Suomessa käytän meinaan vaan yhtä laukkua missä on kaikki mun koulujutskat jne. Täällä mulla on käsilaukku, reppu koulukamoille, lunchbag ja reppu urkkakamppeille. Käsilaukussa mulla on perus lompakko ja kännykkä. Sieltä löytyy myös huulirasva, meikkipussi, ponnareita (kadotan aina ihmeellisesti päivän aikana mun ponnarit), käsidesi, käsivoide, muistitikku, vesipullo ja deodorantti!!! Se on ehkä kaikista tärkein oikeesti. Täällä on aina niin kuuma että en tiiä miten selviytyisin ilman sitä! Lol. Mulla on myös yleensä koruja käsilaukussa koska unohdan aina ottaa ne sieltä pois kun en treeneissä niitä käytä.




Päivä 6 - Lempi vuodenaika ja miksi:
Kesä... Tietty! Tykkäisin myös talvesta jos saisin olla ruskea. En tykkää yhtään olla kalpee, hyi! Tykkään myös kesästä koska sillon ei oo koulua ja saat tehdä melkein mitä vaan. Tykkään tosin talvesta, syksystä ja keväästä myös... Ei mulla oo niin suurta väliä!





Eilen oli siis matsi, 8-0! Whoop whoop. Lopputulos oli 55-21. Oli myös peprally ja se oli hauskaa!! Pistän ehkä linkin youtubeen... Allie teki korispelaajille tanssin (tosin vaan 4 poikaa ja tyttöä) ja se oli niin hyvä! Haha. Oli siis twin day ja twice as good as the trojans! Danielle oli mun twin. Illalla mentiin Allien kanssa syömään ja tänään meen momin kanssa San Antonioon shoppailemaan koska Allie menee ostamaan mun synttärilahjaa eikä siks suostu ottamaan mua mukaansa...

1 kommentti: