sunnuntai 15. tammikuuta 2012

:)

Mä tiedän, mä tiedän! On taas ollu liian pitkä väli postauksien välillä. Koulu alko ja paluu takas arkeen oli haastavampaa kun olin ajatellu. Olin siis tosi väsynyt joka päivä ja treenit oli astetta kovempia! Perjantaina voitettiin ja ollaan districtissä 5-0!

Koulu on samanlaista kun aina. Läksyjä ei oo ollu kauheesti, mutta kohta varmaan niitäkin rupee taas tulemaan enemmän.

Viikonloppuna ei tehty mitään erikoista. Lauantaina meijän piti tehdä töitä sillä jr. highlla oli turnaus ja senioreitten piti työskennellä. Aijuu, meijän senior trip matka päätettin ja hyväksyttiin. Toukokuussa matkustetaan siis Bahaman saarille 4-päivän risteilylle!!! En tiiä jos oon kertonu mutta meijän koulu on tosi pieni ja meijän luokassa on ainoastaan 16 oppilasta. No koska meitä on niin vähän joka vuos, niin kerätään hirveesti rahaa koko high schoolin ajan ja senior vuonna luokka päättää keskenään että minne mennään. No Bahamas here we come! Jes!!

Ens viikolla ei oo mitään erityistä... Kaks peliä ja perus treenit joka päivä. Muuten Lacie & Courtney lähti tänä viikonloppuna ::(:(:( Nyt on taas hiljasta talossa. Lacie otti puppyn mukaansa, aijuuuuu en oo ees kertonu mut ostettin koiranpentu. No joka tapauksessa Lacie otti sen mukaansa koska se tykkäs siitä eniten ja Lacie asuu yksin ja kaipas seuraa.. Värjäsin myös mun hiukset ja ne on tosi tummat nyt.. Hehe




1 kommentti:

  1. "Ollaan districtissä 5-0" ???? Ihan ei ole klaarissa tuo amerrriccalainen koulukorissysteemi. Tarkoittaa mitä? Olette nyt pelanneet? Regional? Vai? Ja districtin jälkeen? State?
    Ja vieläkään et mitään sen enempää oppiaineista tai koulusta/ vaikeudesta/helppoudesta kertonut.

    VastaaPoista