keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Since I have nothing new to tell..

Vastasin siis kyselyyn. Jee! 

HMISSUHTEET:

1. Oletko saanut uuden ystävän tämänvuoden aikana?
Monta! 

2. Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitäet ole ennen tehnyt?
Jos lentäminen toiseen maahan vuodeksi lasketaan?

3. Oletko seurustellut tämän vuodenaikana?
En.

4. Kerro pari parasta muistoasi tältävuodelta?
Vaihtoon lähtö, mun läksiäiset, joulu ja ruissi! 

5. Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana?
On ollut riitoja, aina on riitoja. Mutta riidat sovitaan, kyseessähän on ystävä! Mulla on muuten maailman parhaat ystävät! 


6. Oletko muuttunut paljoa viimeisenvuoden aikana?
Olen kasvanut ihmisenä, oppinut rauhoittumaan, olla ottamatta asioita turhan tosissaan, olla häpeämättä asioita ja joskus myös nolata itsensä, arvostamaan pieniä asioita kuten valion rasvatonta maitoa! 

7. Oletko lihonnut?
Hmm. Paino on noussut, kuten myös lihasmassa. En oo koskaan ollu näin hyvässä kunnossa. 

8. Oletko saanut porttikieltoa minnekääntämän vuoden aikana?
En tosiaankaan! 

9. Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämänvuoden aikana?
En, mutta jonainpäivänä aion! Haluan mennä kattomaan jonkun typerän romanttisen elokuvan ja vaan syödä Ben & Jerry's chocolate fudge brownie jäätelöä. 

10. Oletko ottanut tatuointia/lävistystäviimeisen vuoden aikana?
En.


TURHANPÄIVÄINEN ÄLYKKYYS:

1. Kuka oli paras uusi tuttavuus?
Hostperhe, Mamie, Danielle, Hillary ja pari muuta ihanaa uutta ystävää! <3

2. Synnyttikö kukaan läheisesi?
Serkku synnytti kaksoset! 

3. Kuoliko kukaan läheisesi?
Ei! 

4. Missä maissa kävit?
Ruotsissa ja jenkeissä! 

5. Mitä haluaisit vuodelta 2012sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2011?
Täydellisen jenkkiaksentin, ajokortin, lisää itseluottamusta ja tulla entistä sosiaalisemmaks. Ruskettua, päästä entistä parempaan kuntoon ja näyttää hyvältä. 

6. Mikä päivämäärä säilyy muistissasivuodelta 2011?
12.8 - mun läksiäiset oli yks parhaimmista illoista ikinä! 19.8 - kun vihdoin lensin kohti mun pitkäaikaista unelmaa!! 

7. Vuoden suurin saavutuksesi?
Että lähdin vaihtariks. Uskalsin luopua tutusta ja turvallisesta. 

8. …ja suurin epäonnistuminen?
Turha stressi, kiukku ja ahdistus. 

9. Kärsitkö vammoista?
Lyhyesti sanottuna: Olkapää ja nilkka. 

10. Mikä oli paras asia, jonka ostit?
En osaa päättää! 

11. Kenen käyttäytyminen ansaitsikiitosta?
Suomessa perhe ja lähimmät ystävät! Täällä Mom ja Allie. Especially Allie! She's seen my ups and downs and she's still here for me. 

12. Kenen käyttäytyminen aiheuttiahdistusta?
Ihmisten jotka tuotti pettymystä tai petti mun luottamuksen. 

13. Mihin käytit suurimman osanrahoistasi?
Ruokaan ja vaatteisiin. 

14. Mistä innostuit eniten?
Uusista kokemuksista ja jenkeistä! 

15. Verrattuna tähän aikaan viime vuonna,oletko onnellisempi vai surullisempi?
Paljon onnellisempi!! Viime vuos oli rankka..

16. Lihavampi vai laihempi?
En oo osannu päättää! 

17. Rikkaampi vai köyhempi?
Köyhempi kai. Rikas, rakas, köyhä, varas.. Kun pienenä hyppi narua, haha

18. Mitä olisit toivonut tekeväsienemmän?
Osoittaa että mä välitän mun perheestä ja ystävistä. Joskus unohdan! 

19. …entä vähemmän?
Turhia konflikti tilanteita. 

20. Miten vietit joulun?
Täällä kotona Teksasissa! 

21. Jos voisit mennä ajassa taaksepäin jamuuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi?
En usko että muuttaisin mitään. Eräs viisas ihminen yleensä sanoo mulle että asioilla on tapana järjestyä. Oon oppinu että virheistä yleensä koituu jotain hyvää. 

22. Rakastuitko vuonna 2011?
Rakastuin jenkkeihin. 

23. Mikä oli mieluisin tv-sarja, jotaseurasit?
Glee, TVD. 

24. Vihaatko tällä hetkellä ketään, jotaet vihannut viime vuonna samaan aikaan?
En usko että tosissani vihaan ketään. 

25. Mikä oli paras lukemasi kirja?
En osaa päättä. Tietty se sama, vanha ja ikuinen Ylpeys & Ennakkoluulo. 

26. …entä musiikillinen löytö?
Oon oppinu kuuntelemaan paljon uutta musiikkia ja niitä on ihan hirveesti!!!! 

27. Mitä halusit ja sait?
Halusin siskon, sain 3! Ja tän vaihtarivuoden! Happy :) 

28. Mitä halusit, muttet saanut?
Haluan edelleen, auton!!!! 

29. Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi?
En osaa päättää!!!! 

30. Mitä teit syntymäpäivänäsi?
Tein historian kokeen, menin kotiin lukemaan uskontoa ja sieltä treeneihin. Awesome day! Lol

31. Ketä kaipasit?
Perhettä & Ystäviä ja aina välillä sitä tuttua ja turvallista. 

32. Mikä tai kuka sai sinut pysymäänjärjissäsi?
Suomessa: Sofie ja Jassi kuunteli suurimman osan mun murheista. Täällä Allie! Ehdottomasti. Se on aina se joka joutuu kestämään mun sekoilut, joskus Allie on myös syy mun järjen menettämiseen, mutta suurimmaks osaks Allie on se joka pistää lopun mun typeryyteen!!!! 


1 kommentti: