sunnuntai 1. tammikuuta 2012

2012



Mitäs uudenvuoden lupauksia teitte? Itse päätin etten lupaa mitään, koska lupaukset on tehty rikottaviks. Ainakin tän tyyppiset lupaukset.



Uusvuos oli ihan ok. Paljon parempi ku viime vuoden uusvuos, mutta sen pahempaa ei voi ollakkaan! Hehe. Meijän piti mennä Mamien poikaystävän "juhliin", mutta suunnitelmat muuttu joten mä ja Heather mentiin meijän kavereiden kanssa Pleasantoniin niitten talolle jossa oli iso bonfire ja hengailtiin siellä sitten porukalla. Meijän suunnitelmat tosiaan muuttu ainakin 50 000 kertaa. Haha! Mulla on lista kaikista mun puhelimessa, ja jotkut niistä tosiaan on yliampuvia. Yhdessä vaiheessa käytettiin googlea apuna ideoimiseen!! Lol. Allie meni Mamien kanssa koska Mamie tarvitsi hieman henkistä tukea kaikkien poikien keskellä. Nähtiin ilotulitteita, juotiin meksikolaista kaakaota (ne pistää kanelia siihen, yummy) ja naurettiin kavereiden kanssa. Mulla ei oo mitään kuvia paitsi yks kuva sädetikusta. Tiedän, tiedän! Mun pitäis parantaa tapani näiden kuvien kanssa. Mut pistän kuvia musta ja Daniellesta ja Heatherista...... Meil on AINA hauskaa! Aina.. Aijuu, tiedän et monet teistä haluais että teen videoblogin ja voin kertoa että se on work in progress, mutta sen pitäis tulla tässä ehkä kuukauden sisällä. Hah! Maybe.



Mentiin muuten huvipuistoon. Ihan hauskaahan se oli! Voitettiin kaikenlaista sälää ja mentiin joihinkin laitteisiin. Oon huomannu että vuoristoradat sun muut menettää hauskuutensa kun vanhenee. Miksköhän?



Tänään mentiin kirkkoon ja sen jälkeen mentiin metsästämään Dadin ja Allien kanssa. Ajettiin semmosen vähän niinku golfauton kanssa ympäriinsä ja pudotettiin ruokaa peuroille. Mentiin sit istumaan sellaseen metsästys kopperoon jossa jouduttiin odottamaan monta tuntia että peurat tulis. No loppujen lopuks kaikki oli liian nuoria ammuttavaks, joten ei tullu ammuttua mitään. Maltti on valttia metsästyksessä. Olipahan silti kokemus ja sää oli mahtava!!
Huomenna mennään San Antonioon shoppailemaan... Minä, Allie ja Danielle. Wohoo!



Tällä hetkellä kattelen How I Met Your Mother - ohjelmaa ja kattelen kuvia weheartista... Pistän vähän niitäkin kuvia piristämään tätä seinää!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti