lauantai 7. tammikuuta 2012

Craziness

Tätä kirjottaessa katson samalla Allieta joka tanssii kun mikäkin slummi asukas.... Hoho!!!! Eli tästä postauksesta tulee varmaan mahtava koska nauran maha kippurassa!!!!!!

Heidi oli nälkäinen ja kysy mun ruokatottumuksista. Huom. Mulla tosiaan on maailman paras hostäiti joten se tekee meille aina aamupalaa. Joskus se on munakasta, joskus vohveleita ja joskus pannukakkuja. Koulussa on lounasta, mutta se on tosi epäterveellistä joten mom tekee meille lounaat. Se koostuu yleensä leivistä ja hedelmistä ja on tosi hyvää! Treenejen jälkeen odottaa aina lämmin päivällinen. Ruoka on siis tosiaan ihan sika hyvää!!!! Eikä hirveen epäterveellistä koska Allie on terveysfriikki. Fine by me! Lol.

Okei, mut nyt!!!!!!! Meen mun synttäreiks hawaijille ASSEn järjestämälle matkalle. Oon niin innoissani. Best birthday ever!!!! Matka kestää viikon ja mennään surffaamaan ja rannalle ja kattomaan Pearl Harboria... Eli heeei jos joku teistä ASSEn vaihtareista on menossa hawaijille 1.2-7.2 niin kertokaa ihmeessä!!!!!! :):) HAPPY!

Tänään on (oikeesti huomenna) Daniellen synttärit ja meille tulee jotain ihmisiä kylään.... Oikeestaan kaikkien tyttöjen poikaystävät ja mä oon louneri. As always..... Jee. Hah! No whatever, pidän hauskaa itsekseni.



Can't freaking wait!!!!!!!!!

1 kommentti: