keskiviikko 25. tammikuuta 2012

La LA la

Eli netti ei oo toiminu! Eilen tultiin myöhään kotiin pelistä, ollaan 7-0 ja ollaan rankingissa 19 koko osavaltiossa 1a kouluissa. SIISTIÄ!!!!

Päivä 2 - Perhe:

Mun jenkkiperheeseen kuuluu Mom, Dad, Allie, Lacie, Courtney ja 2 koiraa (Jake & Jasper)

Mom:
Mom on maailman paras äiti (erillainen kun se toinen maailman paras äiti;). Se on tosi kova huolehtimaan ja se ei osaa sanoa ei. Mom on kotiäiti, mutta tekee kovasti töitä koululle ja kirkolle. Voin jutella momin kanssa ihan mistä vaan ja se osaa aina auttaa. Se on tehny tästä vuodesta ikimuistoisen ja se on mulle kun oma äiti!

Dad:
Dad tekee töitä aamusta iltaan! Se on hullun hauskaa, rakastaa Eminemiä ja räppäilee meille aina kotona. Se rakastaa meijän kiusaamista ja sillä on aina jotain sanomista jostain, haha! Vaikken ehi melkeen koskaan sitä näkemään niin tiedän että se on täällä jos tarvitsen sitä. Se vie mut ampumaan ja tekemään kaikkea Teksasmaista ja se haluaa että koen kaiken mahdollisen.



Allie:
Aah, mun rasittava ja rakastettava siskoni! Se on fiksu ja filmaattinen, se rakastaa tanssimista ja se saa mut nauramaan pahimpanakin päivänä. Allie osaa olla yks pahanilman lintu, mutta se on maailman paras ystävä ja voin luottaa siihen ihan kaikessa!! En tiiä mitä tekisin ilman sitä ja tiedän että oon tosiaan maailman onnekkain saadessani sen siskoksi! Joskus haluisin vaan kuristaa sen ja sitten taas toisinaan haluisin vaan halata sitä.



Lacie:
Lacie on perus isosisko, I guess!? Mullahan ei oo hajuakaan minkälainen sisko oikeesti on. Se on joka tapauksessa kova huolehtimaan ja haluaa aina kotiin tullessa kuulla kaikki uusimmat juorut. Lacie saa mut nauramaan ja sen kanssa on maailman helpoin puhua.



Courtney:
Courtneytä en oo nähny läheskään niin paljon, mutta se on aika samanlainen kuin mä. Se on vähän hiljaisempi kuin Lacie & Allie, mutta se on myös tosi hauska! Se on kova tekemään töitä ja se rakastaa elokuvien katsomista. Sen kanssa on tosi helppo puhua ja olla puhumatta.



Okei... Suomi perhe perustuu äidistä, isästä ja Johanista.

Äiti:
Äiti on siis se aivan erillainen äiti! Se on rento ja rempseä ja melkeen menevämpi kuin mä. Se on työnarkomaani ja on opettanu mulle sen ettei naisten tarvitse tyytyä vähempään. Äidillä on tapana sanoa että asioilla on tapana järjestyä ja se onkin opettanut mulle että joitain asioita ei vaan voi korjata, mutta niistä voi koitua jotain hyvää sitten lopussa.

Iskä:
On melkein se äiti. Se on huolehtija ja hömpöttäjä ja hullun hassu. Se tykkää jutella kaikesta tyhmästä ja sen kanssa on kiva kattoa korista. Se tykkää tehdä ruokaa ja onkin opettanut mulle paljon tästä aiheesta. En oikein tiiä mitä muuta kertoa, muuta kun että oon isin tyttö.

Johan:
Johan on mun ärsyttävä pikkuveli. Sanon siis ärsyttävä, mutta mulla on kyllä hullun ikävä sitä. Se on maailman kiltein ihminen. Se on joskus sinisilmäinen ja liian luottavainen ja osaan olla tosi huolehtivainen siitä (joo joskus oon liikaa kuin äiti). Oon tosi ylpee siitä, se on tosi urheilullinen ja se ottaa koulunsa tosissaan.


Päivä 3 - muistorikas ilta:

Hmm.... Täällä jenkeissä varmaan halloween... Se oli aika hauskaa! Pistettiin typerät vaatteet päälle, juotiin virgin pina coladat ja tanssittiin! Haha



Päivä 4 - Kuva minusta vuosi sitten:


Huomenna on peprally. Teemana on twin day! Mun twin on Danielle, jejejeje! Meillä on siis peli myös ja perjantaina on vapaa päivä sillä FFA oppilailla on Stock Show. Stock Show on siis missä ne näyttää eläimiä ja ihmiset ostaa niitä.... Meen kattomaan sitä lauantaina ja aion ottaa kuvia, kerron siis siitä lisää silloin! Mut JES perjantaina ei oo koulua! Aijuuuuu VIIKKO JA OON HAWAIJILLA! Ja oon 18, apua!!!!!!! :O

1 kommentti:

  1. Kiitos t. se erilainen äiti =). Ja raks - IHANAA Hawaiiiiiia!!!

    VastaaPoista